Köszöntő

Üdvözlöm a blogomban, amely a távmérős fényképezőgépek királyáról, a Leicáról szól. 2001 óta fotózom Leicával, kezdetben egy R8-assal, de hamar rá kellett jönnöm, hogy az igazi Leica mégis csak távmérős. 2003-ban jártam Solms-ban a Leica központi gyárában, ahol végignézhettem hogyan készülnek ezek a fotótechnikai csodák. Ezen a blogon olyan érdekességeket, aktulitásokat szeretnék összegyűjteni, amely a Leica világáról szól: Leica történelem, technikai információk, aktualitások, Leica a fotóművészetben, régen és most.

Utolsó kommentek

Címkék

aukció (1) che (1) elmar (1) híresség (2) leica (1) leicameter (1) leica i (1) m2 (1) m3 (2) m4 (1) m6 (4) m8 (1) noctilux (1) objektív (2) summarit (1) summicron (2) változatok (2) [sajátképp] (1)

Feedek

Blognyitó

2007.12.18. 18:42 | summicron | 3 komment

Minden blog egy semmitmondó, a blog elindulását konstatáló bejegyzéssel indul. Ez is. Az üzenete mindössze annyi, hogy a mai naptól kedve szerkesztem azt a blogot, amely a Leica kamerákkal, vagyis a távmérős fényképezőgépek királyával foglalkozik. Leica történelem, Leica jelen, Leica a fotóművészetben régen és ma... Kezdetnek egy csodaszép Leica, méghozzá a legelső, a Leica M3, 1953-ból.
























Címkék: m3

A bejegyzés trackback címe:

https://leica.blog.hu/api/trackback/id/tr63268455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dsan 2008.01.10. 18:56:02

Gratulálok az induláshoz, nagyon igényes kialakítású.

Én is Lieca tulajdonos és használó vagyok.

Érdeklődéssel várom a további bejegyzéseket.

Dsan

az Index fotólistáról értesültem az indulásról

summicron 2008.01.10. 20:14:15

Köszönöm a gratulációt, igyekszem legalább hetente egy-egy írással frissíteni. Milyen Leicád van?

dsan 2008.01.13. 06:29:45

Jelenleg M7, amit több régí darab eladásával vettem Bécsben. Az eladott régi darabokat (pl. M4) én tudtam gondozni, javítani kellett volna és ehhez én nem értek, nem vállaltam az sok utánjárást.

süti beállítások módosítása